maanantaina, toukokuuta 15

Rakot

Viime viikko oli minulle henkisesti tosi kuluttava. Oli hirveästi kaikkea, kaksi rippikoulutapaamista, kaksi balettiharjoitusta, niin on kyllä normaalistikin, mutta muiden seassa paljon, piti vahvistaa passi ja äitienpäivälounas. Koulu tietysti myös. En kerennyt palautua. Viikonloppukin meni sairaan nopeasti. Yhtäkkiä oli jo sunnuntai-ilta. 

Tällä viikolla minulla ei ole ollenkaan balettiharjoituksia, mutta ensi viikolla on ja sen viikon sunnuntaina kevätnäytös. Se järjestetään tänä vuonna isommalla lavalla, kuin ennen. Nyt saamme esittää esityksen vain kerran, vaikka aiemmin olemme tanssineet kahdesti. Eipä kannata sitten mokata.

Minulla on enää yhdeksän koulupäivää ennen kesälomaa. Aina ennen kesälomaa olen ihan täpinöissäni, enkä vain kestä odottaa. Kesällä voin nukkua. Nukkuminen on ihanaa ja unet inspiroivia. Se tunne, kun voi herätä ilman ärsyttävää herätystä on ihana. Tästä tuli mieleen, että minun on pitänyt vaihtaa se herätysääni jo yli vuoden.




Ensi viikolla minulla on TET-harjoittelu. Olen menossa erääseen kahvilaan. Ette voi uskoa, kuinka paljon minua jännittää se. On se varmasti kiinnostava kokemus, vaikka en mitään erikoista tekisikään. Tulevaisuuden suunnitelmani eivät näillä näkymin ole kahvila-alalla, mutta olen kuitenkin kiinnostunut siitä.

Todistenjakopäivänä menemme jonkun sukulaisen, okei en tiedä onko hän edes sukua, häihin. Ahdistaa olla poissa koulusta. Toisaalta ihan hyvä, että muut eivät näe järkytysshokkiani huonon todistuksen takia. Kyllä, minulla on ennustajan kykyä itseäni kohden.

Ensimmäisellä lomaviikolla lähdemme Lontoosen. Olen tosi pitkään halunnut käydä siellä. Emme ole käyneet ulkomailla moneen vuoteen, joten ihanaa taas päästä. Saan varmasti otettua monia kivoja valokuvia ja nähdä hienoja nähtävyyksiä.

Astuin jonkun yhdeksäsluokkalaisen kenkien päälle. Käytävä oli aika täysi, joten toivottavasti hän ei huomannut kunnolla, että se olin minä. Ei hän tunne, joten uskon ettei.

Rakkaudella: Siivekäs

Voisinkohan muuttaa tuon Siivekkaaksi, koska ä. Ehkä outoa, mutta laitan mietintään. Jostain syystä inhoan sulkuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti