lauantaina, toukokuuta 20

Nauruherkällä tuulella

Silloin, kun on nauruherkällä tuulella ei ole otollisinta olla koulussa  Niin kävi minulle eilen. Meinasin tirskahtaa joka jutulle. Koululaiset ovat kyllä aika hauskoja. Nauru kupli vatsassani ja tuntui, että poksahdan kohta höröttämään ihan täysillä. Olen ihan kuplivan iloinen.

Sain karkkia koulussa ja nauraminen on kai fyysinen ilmiö. Tirskun aina kotonakin tuntikaudet. En ymmärrä, miksi ne ryhmätyötarinat oli pakko opettajan lukea ääneen. Nauroin hieman liikaa. Vessahädän pidättäminenkin on helpompaa.

Eilen oli hiostavan kuuma ja aamulla tuoksui ihanan sateiselta. Kävelin pitkän matkan paita ja housut hiessä ja mieleni tekee vieläkin kokista. Siitä lähtien, kun näin videon, mitä kokis tekee keholle, olen halunnut juoda sitä. Nauran alemmalle viekäkin tasaisin väliajoin.

Olin ehkä kuuden ja kahdeksannen vuoden välissä. Olimme perheeni kanssa hotellissa. Aulassa vastaan tuli mies, jonka maha oli iso pyöreä pallo. "Tuolla oli varmaan tekomaha", tokaisin ihan pokkana vanhemmilleni. Siis liian minä. 

Nauruhan pidentää ikää? Näin olen kuullut.

Rakkaudella: Siivekäs 

😂😂😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti