lauantaina, maaliskuuta 4

Talviloman vuoro

Moikka! Nyt on viimeinen koe ennen talvilomaa pulkassa ja erittäin helpottunut olo. Ensi viikolla tosiaan koko viikko vapaata. Olen tässä pari viime päivää ajatellut, että en minä vielä mitään lomaa tarvitse, jaksaisin ihan hyvin koulua vielä pari viikkoa. Tulin juuri tuossa äskettäin toisiin ajatuksiin. Olen saanut pari arvosanaa, joihin en todellakaan ole tyytyväinen ja muutenkin minulla on stressiä niin monesta asiasta ja niin paljon. Loma saa minulla aina sen lievittymään. Kyllä tämä loma todellakin tarpeeseen tulee, niin kuin yleensäkin.



Rentouttavan ihanaan talvilomaani tulee kuulumaan runsaasti Netflixiä, nukkumista, lukemista, piirtämistä, musiikkia, leipomista, pitkiä kävelylenkkejä ja mitä nyt satunkaan keksimään. Aion nauttia siitä täysillä. En luultavimmin ole lähdössä mihinkään reissuun, jos mitään viime hetken reissua ole tulossa. Esimerkiksi jotain kylpylämatkaa. Sen tietää sitten.



Voisin myös käydä joku päivä lomalla shoppailemassa, sillä tarvitsen lisää alushousuja ja kollareita. Minulla ei enää mielestäni ole pakkomiellettä shoppailuun. Jos muistatte sen haasteen, etten pidä "shoppailupäiviä" tammikuussa. No, se tavallaan onnistui. Kävin yhtenä päivänä ostamassa kaikkea yksiin juhliin. Ostin myös itselleni henkareita ja paidan, kun nyt kerran olin paikan päällä. Pakkomielteisyys onneksi loppui ja sehän oli tarkoituskin.

Yritän myös selvittää ajatukseni, sillä minulla on tosi sekava olo nyt, ja en tiedä mitä pitäisi ajatella kaikesta ja tunteeni poukkoilevat joka suuntaan. Tykkään kyllä siitä, kun päässäni on paljon meneillään samaan aikaan ja rakastan kaikkea miettimistä, koska sellainen minä nyt olen.




Nyt kun kirjoitan tätä on enää kaksi tuntia koulua jäljellä ja olen ihan innoissani lomasta ja niin jotenkin iloinen. Muutenkin koko tämän päivän on ollut vaan niin hyvä fiilis. Iloista päivän jatkoa!


Rakkaudella: Siivekäs


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti