tiistaina, tammikuuta 10

Uusi vuosi, uudet mahdollisuudet ja lupaukset

Vuosi on nyt hyvin lähtenyt käyntiin. Ihan kamalaa vauhtia. Päivät vain kuluvat. Kirjoittaminen on hieman jäänyt, on vain ollut niin paljon muuta ajateltavaa ja tehtävää. Ihan hyvin vuosi on kuitenkin käynnistynyt, ainakin minun kohdallani. Toivottavasti kaikilla muillakin.




Tämä vuosi piti olla mahtavista mahtavin mahdollisuuksien vuosi minulle. Aion nyt oikeasti  nauttia ja tehdä upeita asioita ( ainakin minun mielestäni upeita) joista nautin. Ja elää täysillä ja kunnolla. 

Tein tänä vuonna vain pari samantyylistä udenvuodenlupausta. En ole koskaan tehnyt mitään "kunnollisia" uudenvuodenlupauksia. Jotain epämääräistä olen kyllä miettinyt joskus. En ole mitenkään kunnolla pitänyt niistä kiinni. Nyt olen motivoitunut näihin lupauksiin aion niitä noudattaa. 

Lupaukseni ovat: olla onnellinen ja elää onnellista elämää, nauttia, olla kiitollinen ja antaa itselleni anteeksi ne asiat, jotka "kuuluu", antaa anteeksi. Ei siis mitään suurta elämänmuutosta tiedossa. Jatkan samalla tavalla, ja olen kiitollinen jokaisesta uudesta päivästä, jonka saan elää. Enkä tarvitsekaan suurta muutosta. Minulla on asiat hyvin. Noista lupauksista yritän parhaani mukaan pitää kiinni. 

En lupaa mitään mahdotonta, koska se ei kuitenkaan onnistu ja tiedän saavani epäonnistumisesta vain pahan mielen. Eikä siinä ole minun kohdallani mitään järkeä. Tietysti voin yrittää parantaa koulunumeroitani ja muuta tälläistä, mutta se ei ole se suurin tavoitteeni.

Tulee nyt vähän myöhässä, mutta lupaukset tein jo kyllä aiemmin. Muistakaa nauttia tästä vuodesta ja tehkää siitä mahtava, omalla tavallanne!

Rakkaudella: Siivekäs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti