maanantaina, joulukuuta 19

✨ 18. luukku: Vanhoja joulukuvia ja haaste itselleni

Moi! Kuvia näytetään taas. Löysin puhelimestani ja kamerani kuvista vanhoja joulun aikaan otettuja kuvia. Ajattelin laittaa joitakin niistä tänne. Jouluisista asioista on niin kiva ottaa kuvia.

Kuvia on aika vähän, koska monet vanhoista joulukuvista olivat huonolaatuisia tai niissä oli muita ihmisiä, niin niitä ei tietenkään voinut laittaa. Vähän, suhteutettuna siihen, kuinka paljon olen niitä ottanut. Jotkut kuvista eivät vain sopineet tänne. Jostain syystä en löytänyt oikeastaan yhtään kunnollista joulukuvaa viime joululta. En yhtään muista miksi. Kuvia ei kai vain tullut otettua. Viime vuoden joulukuussa olen kamerallani ottanut vain 3 kuvaa. Eivätkä ne ole jouluisia. Miksi näin? Tämän vuoden kuvia on jo tullut ja niitä tulee vielä lisää.

Blogini kaikissa teksteissä ei ole ollut mukana kuvia ja se harmittaa minua. Kuvat tuovat tunnelmaa ja eloisuutta tekstiin. Aluksi minun olikin tarkoitus laittaa joka postaukseen kuvia, mutta se vähän jäi. Olen asettanut itselleni haasteen: tästä lähin jokaisessa postauksessani on ainakin yksi kuva, luultavasti enemmänkin. Oikeasti tykkään tosi paljon valokuvaamisesta ja haluan tuoda sitä enemmän esille blogissani.

Nauttikaa kuvista!

Joulun aika vuonna 2013






Tämä ei suostu lataamaan enempää kuvia. Muisti ei riitä. Yritin tosi monta kertaa. Ehkä postaukseen ei enää mahdu kuvia. Huomenna tänne tulee kuvia vuoden 2014 joulusta. Kokeilen sitten uudestaan. Nyt väsyttää liikaa. Aika varmaan mennä nukkumaan, että huomenna jaksan herätä. Oikeasti tarvitsen tosi paljon unta. Pystyn helposti nukkumaan kellon ympäri ja yli, jos minua ei herätetä.

Mutta hyvää yötä!

Rakkaudella: Siivekäs





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti